divendres, de gener 22, 2010

Avui toca... Cracker!!!

Doncs sí! Avui toca Cracker a la 2 de l'Apolo. Tinc moltes ganes de veure'ls altra vegada, tinc ganes d'escoltar belles i velles cançons i tinc ganes d'escoltar-ne de noves. Tinc ganes de sentir la personal veu d'en David Lowery i els solos d'en Johnny Hickman. La darrera vegada que els vaig veure va ser a La Casa del Loco a Saragossa on vaig tenir l'oportunitat d'entrevistar a en Hickman.


Cracker, novembre de 2006, Saragossa

No és que hagi fet massa entrevistes en la meva vida i de fet em considero un entrevistador justet però aquesta va ser la que millor em va sortir i la que més vaig gaudir; llàstima que fos la darrera. Vam repassar la carrera sencera del grup i em va contar fets i anècdotes interessants. Vam parlar de com durant una temporada m'aixecava cada dia amb Brides Of Neptune (la cançó que obre Forever) i em va comentar que potser aquella nit la tocarien encara que al final no fou així. Li vaig regalar una ampolla de Raimat Cabernet Sauvignon, es va mig emocionar i em va dir que m'enviaria una còpia del seu disc en solitari, Palmhenge, que acabava de sortir als Estats Units, encara que tampoc me la va enviar mai. Ens vam intercanviar adresses de correu electrònic i sí que via mail em va ajudar a esclarir algunes respostes de l'entrevista i també em va comentar com havia assaborit el vi. El concert va ser molt bo, aquests no en saben de fer concerts dolents, i al marxar en Johnny em va cridar i em va regalar una camiseta que avui em posaré amb orgull, potser preveient que així s'estalviaria d'enviar-me el disc. Ens vam fer una foto tots plegats i ens vam acomiadar fins la propera, que ha resultat ser avui.
 
Avui toca Cracker!!!
I demà... Bottle Rockets!!!!

2 comentaris:

  1. Salutacions!

    Estic content de trobar un altre bloc de música en català. Jo també en tinc un: diesdecarretera.blogspot.com Esper que ens enllacis, nosaltres ja ho hem fet amb tu!

    Per cert, jo avui també anire a Cracker. En tenc moltes ganes, no els he vist mai!

    Salut i rock n roll!

    ResponElimina
  2. Bones!!

    Felicitats pel blog, està molt bé. Ara mateix us faig el link. Tens raó, està bé trobar altres blogs en català. He de fer una ullada als demés blogs que tens amb link. Boníssims Cracker ahir, eh??

    Salut! Ens anem llegint...

    ResponElimina