dissabte, de juliol 02, 2011

Azkena 2011 flash review!!!!

Perdoneu per no escriure en tan temps, estic molt ocupat darrerament sense temps per massa cosa més que treballar i dormir. Però abans d'agafar l'avió per fer un viatget per Itàlia que serveix d'excusa perfecta per veure a John Mellencamp a Roma el proper 10 de juliol he aconseguit reunir una mica de temps per escriure unes ràpides impressions sobre l'Azkena 2011.

The Avett Brothers: el millor concert del festival. La intensitat amb la que ataquen cada cançó, ja sigui moguda o més emotiva és espectacular.

The Cult: Ian Astbury anava passadíssim i pixava fora de test continuament... i què? No va cantar bé Fire Woman, Love Removal Machine, She Sells Sanctuary, Rise, Lil Devil, Rain...? I què me'n dieu de Billy Duffy? No és una puta màquina d'escupir riffs?

Gregg Allman: què puc dir? Un privilegi haver assistit a dos concerts en dos dies d'aquesta llegenda vivent!

Kyuss Lives: Amb un repertori perfecte i una banda sublim què es pot esperar? Maravillas, tito, maravillas...

QOTSA: El concert més fluix que he vist mai de Homme. Serà que Era Vulgaris és efectivament vulgar.

Rob Zombie: Sense comentaris.

Ozzy Osbourne: Una altra llegenda amb gran setlist i bons músics al voltant. Gran concert.

Blue Rodeo: Em van agradar molt i van convéncer tot i l'hora que van haver de tocar. Les bones bandes no necessiten de massa artificis per oferir bones actuacions.

Rival Sons: Un altre dels concerts forts del festival. Auguro un bon futur per a aquesta jove banda de L.A.

Clutch: Ho sento, ho he intentat moltes vegades però no m'acaba de fer el pes aquesta banda i no sé per què, tenen tots els elements per a que m'agradin però afortunadament la música és molt més que matemàtiques.

Black Country Communion: El mateix que Ozzy, un plaer gaudir de la presència de una de les icones del hard rock, Mr. Glenn Hughes. A més, està en plena forma. Ara, Bonamassa hauria d'escoltar bé a Billy Duffy per saber com sona una guitarra de rock. Tan blues d'escola li ha espatllat els timpans.

Us deixo amb un vídeo dels Avett (no de l'Azkena però), els putos amos!!!!



6 comentaris:

  1. Molt be!!Aquest ediciò sens dubte ha estat molt be i si , senyor, els Avetts són els putos amos.
    LLàstima que toquessin tan poc estona
    Salut!!!

    ResponElimina
  2. Una gran edició!! Amb grans concerts i molta diversió!!!! ja falta menys per la propera. Salutacions.

    ResponElimina
  3. Gran festival i gran ressenya, com sempre. Falta però un comentari de Primus, per mi un dels millors concerts dels dos dies que vaig estar per Vitoria-Gasteiz. Em va recordar la mitjania dels 90's, el Popu, els vídeos del Woodstock'94 amb Nin, Primus i Rollins Band, i em va recordar que el Rock, també pot ser un circ. Kyuss van ser atronadors. La bateria no va sonar gaire bé, com en tots els concerts de l'Azkena, però aquelles cançons i el bèstia del John Garcia poden amb tot!

    ResponElimina
  4. Jordi, lo dels Avett va ser espectacular!!!!

    Manel, la propera, la propera... queda bastant lluny!!!!!

    Domènec!!! Els Primus... no els vaig veure, glups!!! Reconec que no soc fan d'aquesta banda, els hauria d'haver escoltat al seu dia suposo però vaig fer un nou intent abans de l'Azkena i no me'n vaig sortir. Vaig passar per davant i efectivament sonaven tan marcians com m'imaginava.

    Salut!!!

    ResponElimina
  5. Me has dejado perplejo con tu comentario de Mellencamp en Roma. Creo que el amigo john va a tardar un buen tiempo en volver por estos lares, je,je.
    Del Azkena, lo que más me gustó fue Brain Setzer, Gregg allman y Cheap Trick.

    Saludos.

    ResponElimina
  6. Sí que es posible que tarde en volver sí. Por suerte tuya y mía... ya le hemos visto!!!!! ;)

    ResponElimina