dilluns, d’agost 16, 2010

No em canso d'escoltar After All de BLUES & LASERS

Em falta temps per escriure tot el que m'agradaria al blog, els dies són massa curts i em porta molt temps escriure un text. El plantejo, em documento, començo, l'estructuro, el re-estructturo, busco al diccionari... sóc un perfeccionista, encara que no es noti massa en el resultat final :) Per exemple, ja fa una setmana que a estones estic perfilant una entrada del Croweology  (2010) dels Black Crowes, espero que la pugueu llegir abans que es tornin a juntar...

Per això m'he inventat aquesta secció, per poder parlar ràpidament, sense pensar massa, de grups que trobo interessants a través de cançons d'aquelles que et ballen pel cap una bona temporada i que cada cop que les escoltes penses, collons, quina cançó més bona!

Doncs això, sempre que l'mp3 la tria obro una ampolla de cava. Llarga, malenconiosa (aquesta l'he hagut de buscar al diccionari), amb un regust al Neil Young més clàssic i també una mica als My Morning Jacket, aquesta tonada de Blues & Lasers es pot trobar al seu disc de debut After All We're Only Human (2010) (el company sanfreebird72 en va fer un escrit aquí). La resta del disc conté peces interessants encara que de moment cap m'ha tocat tant com la protagonista del dia. A la seva web el primer que et trobes és precisament la lletra de la cançó la qual us deixo aquí davall, ja que s'agermana perfectament amb l'esperit de la cançó.

DO YOU/ DO YOU KNOW THE TRUTH
ABOUT THIS GAME/ THAT WE'VE BEEN PLAYING?
IS IT TIME/  FOR SOME PIECE OF MIND
ARE YOU ON YOU'RE KNEES/ HIGH OR PRAYING?

I KNOW/ YOU KNOW/ WE KNOW/ IT'S ALL GOING DOWN.
SO STAND ON THE SUN YOU SEEM TO BE LOSING
COME ON LET'S GO IT'S TIME TO GET MOVING/ COME ON LET'S GO IT'S TIME TO GET MOVING
COME ON LET'S GO/  COME ON LET'S GO!!!

AHHH, EVERYBODY DIES.
JUST LOOK INTO THEIR EYES
TO SEE WHAT THEY BELIEVE IN.
HEY, WE WAKE UP EVERYDAY
LIKE EVERYTHING'S OK.  AFTER ALL WE'RE ONLY HUMAN.


WHEN YOU WAKE/ DOES YOUR BODY ACHE
OR IS THERE NOTHING AT ALL/ THAT YOU BELIEVE IN?
STEP OUTSIDE/ DOES IT HURT TO TRY?
DO YOU HIDE YOUR FACE/ SO NO ONE SEE'S IN?

I KNOW/ YOU KNOW/ WE KNOW/ IT'S ALL GOING DOWN.
SO STAND ON THE SUN YOU SEEM TO BE LOSING.
COME ON LET'S GO IT'S TIME TO GET MOVING/ COME ON LET'S GO IT'S TIME TO GET MOVING.
COME ON LET'S GO/ COME ON LET'S GO/ COME ON LET'S GO/ COME ON LET'S GO!!!

AHHH, EVERYBODY DIES.
JUST LOOK INTO THEIR EYES
TO SEE WHAT THEY BELIEVE IN.
HEY, WE WAKE UP EVERYDAY
LIKE EVERYTHING'S OK, AFTER ALL WE'RE ONLY HUMAN

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada